środa, 18 marca 2015

Kiedy znów zakwitną białe bzy...

....bzów aleją parki będą szły...
Rozśpiewałam się...
A to efekt mojej  dzisiejszej wiosennej inspiracji  dla Namaste.
Chusteczkownik w kwiatowej oprawie, niezwykle praktyczny i estetyczny ;)
 Pudełko wycięłam z kartonu wg mojego szablonu .
Okleiłam papierem UHK Weekend- Sunday breakfast.
Kwiatki zrobiłam z gotowych wycinanek, których różne rodzaje możecie kupić w Namaste.
Stokrotki zrobiłam z astra średniego i chabra. Listki i małe kwiatki wycięłam wykrojnikiem z zielonego papieru czerpanego . Część kwiatków pokolorowałam akwarelami, w różnej tonacji zieleni.  Motyle i ptaszki są z Rajskiego Ogrodu Magicznej Kartki - tylko zmieniłam im kolor, by pasowały do projektu :)
Usiadły na listkach zrobionych z gotowych aksamitek. Bez wycięłam dziurkaczem.





PODPIS

12 komentarzy:

  1. Fantastyczny chusteczkownik ;) Gałązki bzu wyglądają jak żywe, chhciałoby się poczuć ich zapach... Całość stanowi świetną kompozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarodziejka kwiatowa :) rewelacja :)
    a zakwitną w takim tempie już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ten bez .........czekam na fioletową wersję ..... bo uwielbiam fioletowy bez

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pudełko! A bzy jak żywe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca. Jestem nią zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mistrzowskie wykonanie pieknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny. Kwiaty jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł rewelacyjny, a wykonanie genialne :)

    OdpowiedzUsuń